oh no!

Oh no! you nak baca blog I yg tak seberapa ni. Dahlah I tak pernah buka u punya..eh..kita punya blog.. banyak pulak tu u tulis. I rasa bersalah sangat..sebab I yang cadangkan untuk tulis sesama blog tu, tapi I langsung tak baca. Hmm...maybe sebab u pun buat senyap je pasal blog tu..I ingat you tak interested. Tapi, kalau i interested, mesti I dah lama buka, baca n tulis balik. I'm so sorry sayang. I'm sorry. I nangis ..meleleh-leleh air mata masa baca skit apa yang u dah tulis. Sampai hati kan I?.. tak baca pun selama ni apa yang u tulis.. I rasa bersalah.

I tulis ni sambil tgk drama TV3.. yang ada Zamarul .. yg ala-ala u bila u tgk I.
And you know what, I baru realized, u ni sebenarnya ada dreamy eyes. When u look at me, it is as if u really pay attention to my jerawat and lubang-lubang jerawat I (hehe) .. in a dreamy ways u pay attention la to what I said, which in the end akan buat I malu.. :P hmm... *sigh*

Well, bibi..
Actually I nak tulis tentang date kita tadi.. sempena first anniversary kita. Biasala.. I ni kalau start tulis.. suka gakla tulis panjang2 yang merepek2. Kalau pendek sangat tu, maknanya I ngantuk la tu.. tapi still nak tulis jugak.

Hmm...I had great time petang tadi. We dated kat tepi laut yang sungguh breezy.. I sangat suka.
Rasa macam buat video clip pun ada.. dreamy.. tranquil.. very calm.. sangat relax.. Sesuai untuk goda2 u..hehe.. mcm masa malam I first keluar date dengan you setahun yang lalu.

Anyway, tahun ni, hadiah I rasanya biasa2 je utk u. Mcm tak siap. Some collection of black and white photos of us. Hopefully, one day, I boleh framekan utk u. But, u gotta keep them safely.
And as a hadiah from u, I got none... hehehe..taklah... I dapat kad BM (seperti yang u kata dalam kad tu..hehehe) and I gotta read your writings on our blog which I totally forgot (I'm so sorryyy bi..). Belum abish baca pun lagi.

Anyway, thank u for the card and the blog. Itu pun dah cukup menghappykan I. I understand u, u have no $$$ rite now..byk expenses nak kena byr. Its okay. I'm happy n grateful enuff that u actually saw the real me one year ago. Thank u soooo much sayang.

And as always, u akan menjadi the sweet-talker-tive. Thank u sayang. I really appreciate every single words yang you cakap. Hopefully, I'll still be the same girl u love today in the years to come. I rasa I takkan marah2 u, kalau u tak buat salah.
(psst! oklah.. One little tip for you, I love sumone who likes to tingkatkan/majukan diri dia dengan kehendak dia sendiri.. tak kisahlah dalam apa hal pun.. be it ur career, or ur academic status or apa-apa jelah.)

ehem..
And well, u also asked me what makes u different from my previous ex, hmm..
hmmm...
hmmm...
hmmm...

... perhaps the next post pulaklah... ;P

Gotta stop sekejap.
I love you.
Happy 1st Anniversary bibi woiyi..!

1 comment:

pasión amanté said...

zamarul pulak..
Thank u sayang for the blog..thank u for everything..
I love u so much ...thank u..

Yes..mia is also loved by gia